
Prezes
To zarząd, z prezesem Maciejem Jaworskim na czele, przez cały sezon robił wiele, żeby KS Kosz Pleszew mógł działać. A do tego potrzebne są pieniądze – około 500 000 zł. Bo takie są koszty funkcjonowania zespołu. Sezon 2024/2025 pleszewscy koszykarze zakończyli 14. pozycją wśród 64 zespołów. Miejsce mogło być lepsze ale sezon był „różny” na początku było super, potem przyszły kontuzje, ale nie jest źle – uważa Maciej Jaworski. Wyrażał zadowolenie z faktu, że pleszewski kosz ma stałych fanów, którzy wypełniają salę sportową podczas meczów. A zdarzały się spotkania przy sali wypełnionej kibicami do ostatniego miejsca.



… i jego plany
Plany prezesa są ambitne, zamierza walczyć o czołowe lokaty w lidze, propagowanie koszykówki wśród młodzieży, integrację lokalnej społeczności. Marzy mu się też koszykówka żeńska, wszak zawodnicy, trenerzy są ojcami małych dziewczynek, z których w przyszłości będzie można stworzyć drużynę. Na wejściu jest ich 8 – mówił prezes i wyliczał 3 córeczki Filipa Gawrońskiego, 2 Bartka Perza …
Partnerzy i klub 100
Na spotkanie do Lottosu prezes zaprosił osoby i firmy wspierające działalność KS Kosz Ciepłomax Kompaktowy Pleszew oraz sponsora tytularnego firmę Ciepłomax. Goście, w tym sponsorzy z „klubu 100”, zostali przez prezesa obdarowani dyplomami i upominkami z logo klubu. I tu uwaga! Każdy może zostać członkiem „klubu 100”, wystarczy, że wpłaca co miesiąc na klub darowiznę w wysokości przynajmniej 100 zł.







Kosz Pleszew 3×3
W sumie, razem z juniorami, KS Kosz Ciepłomax Kompaktowy Pleszew, liczy 15 zawodników. Z ubiegłorocznego składu, wraz z juniorami, pozostaje 9 zawodników, pozostała szóstka to nowi. Prezentuje ich prezes w mediach społecznościowych m.in. na Facebooku. Nowością jest zespół Kosz Pleszew 3×3 z trenerem Bartłomiejem Perzem, który już uczestniczy w ogólnopolskich zawodach. TUTAJ

W spotkaniu uczestniczył też trener klubu Alan Urbaniak i drugi trener Filip Gawroński, którzy zaprezentowali swój punkt widzenia na klub i podsumowali działalność.


Siła mediów
O roli mediów społecznościowych w rozwoju pleszewskiej koszykówki, mówił Kacper Peltz, który przez cały rok prowadził profile na Facebooku i na Instagramie. Przekonywał, że rozwój social mediów klubowych przekłada się na rozpoznawalność partnerów i sponsorów. Już wcześniej prezes Maciej Jaworski podkreślał, że budowa marki KS Kosz Kompaktowy Pleszew Ciepłomax buduje też markę sponsorów, partnerów ale też miasta Pleszewa.
TUTAJ:
W tym sezonie działalność KS Kosz Pleszew wspierali:
Ciepłomax, Kompaktowy Pleszew, Smokin Threes, Skład Budowlany „EDI”, MKG Color, Drukarnia Super Print, Pralnia Express, KNS Dawid Skałecki, Smaczna przerwa, INEON Spółka z o.o., MK Serwis Marcin Krucki, KonmedTherapy, @iKolor – Drukarnia naklejek i etykiet samoprzylepnych, Pleszew24.info, Aparaty Słuchowe Audio-com, Agencja Ochrony Egida Security, Adrian Michalak – Radny Rady Miejskiej w Pleszewie, Fundacja Bread of life Kalisz, Odnawialne Żródła Energii – Pleszew, KLUB 100 KS Kosz Pleszew, Michał Szymoniak – Fotografia, Rystal, Myjnia pod Brzozą, Sebastian Wasielewski, MK InGaz, Aromato, Irena Kuczyńska Blog, Pelikan, Bar Pyza, Joachim Łyskawka – Finanse, Alicja Łuczak, ks. kan. Krzysztof Guziałek, Grażyna i Andrzej Borkowscy, KonmedTherapy, Oddział Miejsko-Powiatowy WOPR w Pleszewie






I love kosz
Skąd u mnie zainteresowania koszykówką? Po pierwsze – wnuki, które grają w kosza od 10. roku życia a jeden z nich gra w pleszewskiej drużynie. Po drugie – lubię atmosferę sali sportowej, zwłaszcza kiedy nasi wygrywają. Emocje przeżywane podczas meczu pobudzają lepiej niż tabletki. Po trzecie – poczucie dumy, że w takim małym mieście jest drużyna II ligi aspirująca do I ligi a ja mogę ją wspierać. Bo koszykówka łączy tych, którzy biegają pod koszem z tymi, którzy siedzą na widowni i kibicują. Jedni i drudzy są pasjonatami kosza.