Od kilku tygodni zmienia się marka i logo miasta – dotąd Pleszew Miasto Otwarte – staje się Kompaktowym Pleszewem.
Czytaj też: Kompaktowy Pleszew – Miasto 15 minut
Znaczy to, że wystarczy 15 minut aby ze swojego miejsca zamieszkania dotrzeć do najważniejszych miejskich instytucji: szkoły, przedszkola, żłobka, urzędu, domu kultury, kina, na stadion, na basen, do parku, sklepu czy marketu.
Logo Kompaktowego Pleszewa pojawia się na dokumentach, na stronach internetowych, na portalach społecznościowych a ostatnio także na ekranach w wielkopolskich kolejach. Teraz Pleszew jako miasto kompaktowe ma promować także KS Kosz.
Drużyna prowadzona przez trenera Alana Urbaniaka bardzo dobrze rozpoczęła sezon 2021/22. Wygrała wszystkie sześć meczów.
W sezonie zasadniczym zespół odwiedza miasta z południowo-zachodniej części Polski. Często rozgrywa mecze we Wrocławiu, w Zielonej Górze, Nysie czy Jeleniej Górze. W fazie play off klub podróżuje już po całym kraju.
W tym roku grał w Lublinie. a drużyna młodzieżowa rywalizuje z kolei m.in. z ekipą z Poznania.
Prezes Maciej Jaworski przekonuje, że transmisje meczów on-line oglądają pleszewianie w całej Polsce a nawet na Islandii czy w Stanach Zjednoczonych.
Klub zawarł też umowę o współpracy z Akademią Kaliską a studenci kierunku zarządzanie sportem będą mogli w Pleszewie odbywać staże. Teraz zarząd prowadzi rozmowy z Wyższą Szkołą Wymiaru Sprawiedliwości w Kaliszu.
– Mamy coraz lepszy produkt, coraz lepszą drużynę. Nie brakuje nam pomysłów. Staramy się rozwijać klub i zrobimy wszystko, żeby jak najlepiej promować markę „Kompaktowy Pleszew” – podkreśla Maciej Jaworski.
Najbliższy mecz 13 listopada. O 17.00 w hali „Jedynki” drużyna Alana Urbaniaka zmierzy się z Pogonią Prudnik.
Rocznie MiG Pleszew daje z budżetu 100 000 zł na działalność drugoligowej koszykówki.
Czytaj też:KS Kosz Kompaktowy Pleszew