Jak informuje radio Centrum zarząd Pleszewskiego Centrum Medycznego call center jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.30.
Od 250 do 400 połączeń dziennie
W tym samym czasie rozmowy obsługują cztery osoby przeszkolone nie tylko z zakresu obsługi systemu, ale również w zakresie komunikacji z pacjentem. Przyjmują one od 250 do 400 rozmów połączeń dziennie. I był problem z oczekiwaniem na połączenie. Stąd decyzja o wdrożeniu nowego systemu. Teraz średni czas oczekiwania na połączenie wynosi poniżej 1 minuty. Pacjent łączy się do systemu i otrzymuje informację o swoim miejscu w kolejce oczekujących na połączenie oraz statusie połączenia.
Kolejne poradnie wkrótce
Aktualnie call center obsługuje prawie wszystkie poradnie specjalistyczne funkcjonujące w PCM, za wyjątkiem poradni zdrowia psychicznego, terapii uzależnień, logopedycznej, ginekologiczno-położniczej, RM, TK i pracowni endoskopowej. Ale i to się wkrótce zmieni – zapewnia prezes szpitala Błażej Górczyński. Dodaje, że rozmowy są nagrywane, a system pozwala na łatwy dostęp do archiwizowanych nagrań. Dzięki temu szpital jest w stanie na bieżąco reagować na zgłaszane problemy i mieć kontrolę nad wydarzeniami.